Kanyler och slangar överallt



Ja det här hämtade jag på apoteket idag. Aldrig vart med om något liknande. Jag fick allt i en stor pappers kasse. De känns ju sjukt att man behöver alla dessa grejer igentligen. Och allt detta är bara för diabetesen. Sen så var det även 8 paket insulin som jag inte fick med på bilden för dom la jag i kylskåpet direkt. Sjukt mycket grejer helt enkelt.

Imorgon

Så ska jag till min Adhd läkare och prata allmänt bara ingen speciel anledning.

Onsdag

Då ska jag till ks (karolinska sjukhuset) för att träffa någon angående mitt höga hemoglobivärde och olika järn halter i kroppen.

Torsdag

Då fyller jag 17 år.

Fredag

Ledig från jobbet men ska till Astrid lindgrens barnsjukhus och få koppla in ny insulinpump och en till nål för att mäta mitt blodsocker. Så då kommer jag ständigt ha två kanyler i kroppen och slangar överallt.

Lördag

Då ska vi på bröllop.

Snacka om fullproppad vecka. Jag ska försöka hinna att andas. Så nu ska jag börja med det genom att sova.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0