Solen i ryggen och vinden i mitt "hår"

Hejsan mina trogna läsare som spanar in bloggen trotts att jag blivit lite halv dålig på att skriva. Jag har helt enkelt inte haft någon tid till datan och det är väl igentligen bara positivt? Under vardagarna ska jag nog kunna bjuda på minst ett inlägg om dagen men på helgerna blir det lite svårare.

I fredags så var det riktigt skönt alltihop. Fint väder och så grillade Jag, Andrea, Freddiie och Anden. Lite senare kom Marika också. Vi satt på baksidan och snackade skit hela kvällen.



Freddiie´s fina dukning.

Sen blev det lördag och även då var vädret kanon jag och Andrea tog en lång promenad på 2 och en halv timme. Sen fick man sig även en cykel tur på en timme för att köpa jordgubbar till sin kära flickvän. Jag blev tvungen att besöka 3 butiker innan jag hittade det. Men Sen så Lagade vi mat och cheescake. Min bror var på besök så vi hade det trevligt och spelade lite wii.

Nu är det söndag och en riktigt slapp dag. Har legat på soffan hela dagen och inte gjort nått vettigt alls. Tråkigt väder och ja...

Ikväll bär det av till solna för att träffa barnmorskan imorgon bitti vid 07:45 sen blir det jobb som vanligt.

En liten samanfattning av helgen.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Solen i ryggen och vinden i mitt "hår" För mina steg mig ner till stranden Och för en stund blir jag 5 år gammal.

2010-05-23 @ 21:37:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0