Fredag, Lördag och Söndag



Jag har vart rätt dålig på att blogga dom senaste dagarna men jag har haft mycket annat för mig.

I fredags kom Anden hit. Forsman var här en stund och lite senare kom Marika. Jag och Anden följde forsman en bit hem. Sen fick Anden sms ifrån Marika så vi var tvungna att springa för att möta henne vid bussen. Vi springer och så möter vi typ 6-8 tjejer i 25 års åldern som går med varsin systembolaget kasse. Dom ropar på oss när vi springer mot dom "grabbar vad håller ni på med? en fredag kväll" klockan var då 12 på natten så det såg nog konstigt ut att vi var ute och sprang men anden svarade när vi sprang förbi "man måste ju tänka på vikten" Haha både vi och dom skrattade. Sen så gick vi hem och åt denna goda tårta för att fira Anden lite i efterskott. Andrea bakade och jag fixade texten och micken på tårtan.

Igår kollade vi på Virus i bataljonen




Vi var ju nere i falkenberg och såg den där på vallarnas frilufs teater. Så det var kul att få se den på tv också. Vi ska dit i sommar och se den nya för året också.

Idag ska vi till min kusin Linda och prata bebisar. Hon har ju en liten dotter som är ungefär 6-7 månader gammal. jag vet inte exakt hur gammal hon är men iaf så ska vi åka dit när som helst.

Vi hörs ikväll eller imorgon. Ska börja blogga ordentligt igen.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0