Vecka 20 lite sen



Jag ligger lite efter. I torsdags gick Andrea in i vecka 20. Denna animerade bild är ska föreställa fostrets form i vecka 20.

Det har hänt en del sen sist. Jag och pappa sågade ner två träd på baksidan och så högg jag ved av alltihopa.

Jag måste va sjuk på ett väldigt konstigt sätt. På morgonen och kvällen är jag helt täppt och kan knappt andas men på dagen mår jag hur bra som helst. Jag tycker det är rätt konstigt att kroppen kan bete sig så men vad ska man göra. Bita ihop och köra på.

Idag har vi vart i stan i 7 timmar. Trodde inte att jag skulle överleva när Andrea skulle springa runt i alla butiker men sen så satte vi oss och åt hur god mat som helst och satt där i skuggan i en och en halv timme. Då njöt jag av livet riktigt ordentligt. Åt oxfile med friterad klyftpotatis och det var riktigt gott. Sen satte vi oss i solen i kungsträdgården och åt glass. En riktigt underbar dag helt enkelt.

Ni ska få magbilder och bilder på dom nya bebiskläderna snart. Jag vet dock inte när.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0