Feta tröjor

Nu är det så att jag i torsdags började med en lite lägre dos av min adhd medicin. Jag äter nu ritalin 20 mg på morgonen. Tidigare åt jag 30 mg. Eftersom att ritalin innehåller amfetamin liknande preparat så har denna minskning gett mig inte så behaglig abstinens. Det kommer att gå över om ett par dagar eller kanske imorgon men sen i fredags har jag knappt orkat med mig själv. I torsdags märktes ingenting för då hade jag inte haft lägre dos mer än ett dygn men nu är det inte roligt. Och eftersom att jag känt att jag vill springa ett varv runt jorden men ändå bara sitta still i soffan så har jag suttit och designat lite kläder som jag nu har beställt.

Så här är tjocktröja nummer 1



Ryggen



Högra armen.

Sen så designade jag en t-shirt.



Och sen så har Andrea designat en tjock tröja till mig. Riktigt snygg. Här kommer den



Fram sidan. Play-paus-stop



Ryggen. En riktigt enorm mick.



Höger arm, Jimmyh



Vänster arm, 194



och luvan.

Riktigt shyssta grejer. Det va ju faktiskt ganska roligt att sitta och pilla på det här och få trycka helt själv. Man lär ju inte möta någon som har en likdan tröja på sig iallafall.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0