Helt slut

Idag tog det 2 timmar hem ifrån jobbet. Det brukar ta 30-40 minuter men nu var det av någon anledning sjuka köer.

Så när jag väl kom hem klockan 6 var jag vrål hungrig. Åt middag och sen var det dags att byta både insulin och sensor nålen. Dock så ville inte sensor nålen fungera så jag fick byta den igen. Nu är jag helt slut. Jobbat hårt hela dagen och efter maten så tog all energi slut. Nu ska jag slå igång alarmet så det ringer 05:45 och gå och lägga mig. Dock så kan jag inte somna före klockan 11 eftersom att jag måste ta ett blodprov i fingret då för att sensorn ska synkronisera med insulin pumpen. Mycket att hålla koll på men om jag inte blir övertrött nu så lär jag stupa exakt klockan 11. Ska lägga mig i sängen med mina älsklingar nu.



Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0