Säng mobil

Tack till alla som länkat låten på alla olika platser! När man gör sånna här låtar så brukar det finnas två sätt folk reagerar på när dom hör den. Antingen hatar dom den eller så älskar dom den. Antingen vet dom precis vad jag pratar om eller så tycker dom att jag snackar skit. Stort tack till er alla som lämnat fina kommentarer!

Igår åkte jag, Andrea och Elvira till barkarby handelsplats och mötte Alexandra. Vi gick in på Toys "r" us och köpte en säng mobil.



Den snurrar och spelar musik och den...



Lyser i massa olika färger. snagt ljus som inte blir jobbigt för Elvira. Sen så byter den färger väldigt smidigt så färgerna shiftar över fint.

Vet ni vad den bästa är?



Den har fjärrkontroll. Man behöver alltså inte stå och böka bredvid Elvira för att få igång maskinen. Och det bästa är ju att när hon har somnat så kan man stänga av den utan att behöva gå upp och störa henne. Hur smidigt som helst. Kostade 379 kr.



Min kära lilla dotter ♥

Nu är det fredag och då ska jag inte sitta här och förlora hela kvällen.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. hittade nyss din blogg. Måste säga att jag gillar verkligen den. :) Och låten som du har skrivit till din dotter är ju helt fantastisk :) Hon kommer vara så stolt när hon får höra den.

Ha de nu så bra och krama om din söta lilla flicka , hon är super söt :D

Mvh em!

2010-11-21 @ 12:18:39
URL: http://mliochkarleken.blogg.se/
Postat av: Mattias

Söt unge mate

2010-11-22 @ 07:20:31
URL: http://nexxoz.com
Postat av: Felicia

Om jag hade haft en sån pappa som du, då vart jag riktigt stolt! :-)

2010-11-27 @ 17:40:34
URL: http://feeliciaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0