Sjuklingar

Denna dagen startade inge vidare. Kände mig sjukt konstig i magen när jag vaknade sen hade jag även lågt blodsocker så var tvungen att få i mig något direkt, inge vidare. Envis som jag är så var jag fast bestämd att åka till jobbet fast jag inte mådde så bra. klädde på mig allt satte mig i soffan och drack en yoggi yalla. Sen var det inge roligt längre. Jag kände att om jag skulle röra mig åt nått håll så skulle jag kräkas. Orkade knappt hålla ögonen öppna fast jag sovit tillräckligt många timmar. Det hela slutade med att jag somnade i fosterställning på soffan och vaknade runt klockan 10. Då hade jag nästan sovit i 12 timmar. Så länge brukar jag inte kunna sova. 

är rätt så snorig. Snoret rinner rakt igenom. Och Elvira är snorig hon med så vi använder koksalt och näs sug på henne så det ska bli bättre. Jag mår väl lite bättre nu men jag mår långt ifrån bra. Hoppas jag kan ta mig till jobbet imorgon iallafall. Och hoppas att jag inte blir mer förskyld för då kan jag inte spela in låten i helgen. Jag håller tummarna att jag blir frisk.  

Tog en lång promenad med Elvira och Andrea i snö slasket till ica maxi för att köpa lite dextro och annat. Hämtade lite insulin på apoteket där och köpte även detta underbara.



Aldrig testat just Boost innan utan bara vanlig men man får en härlig kick på morgonen och känner sig lite mer på banan.

Sen så har jag fått ett mail av Salong Betong idag. Jag ska åka dit när jag har tid så dom kan fixa så att motivet blir rätt storlek när dom ska skissa det. Sen så ska jag lägga lite pengar då som sen dras av på priset för tatueringen. Så dom inte skissar åt folk som sen inte kommer dit.

Blir lite smått rastlös av att gå hemma så jag försöker få saker och ting gjorda under dagarna. Idag har jag vart och handlat en födelsedags present till Andrea´s mamma som fyller år idag. Det känns som om alla fyller år idag.

Grattis Elisabeth

Grattis Malin h

Grattis Malin E

Grattis Linus

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Fy för att må sådär dåligt. Känns som om du mår dåligt oftare nuförtiden än när jag först började läsa din blogg, har jag fel eller är det så?

Har en liten fråga, hur gammal va du när du fick veta att du hade diabetes och hur märkte du det?



Jag började må välidgt illa förra måndagen som slutade med att jag fick spy (fick iofs feber dagen efter också) men sen dess har jag mått illa varje dag och känner sug efter nått att äta, helst söta saker.. Mamma vill att jag ska kolla blodtrycket.. Behöver ju såklart inte vara nått spec!

Berrocca körde jag också med ett tag under mina trötta perioder, det gör susen! Vad är det för skillnad på boost och vanlig?



Blev visst väldigt långt inlägg nu!

Ha det bra! /Lisa

2010-11-10 @ 19:52:20
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: zäjneb

måste bara säga grattis jimmy ,keep up the good work ! hälsa Andrea :)<3

2010-11-10 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0