Snart är det jul

Tiden går så himla fort. Idag är Elvira 4 veckor gammal. Innan man hinner blinka är det väl julafton och snart är det väl sommar igen.

Idag har jag sänkt min dos på adhd medicinen ritalin från 30 gram till 20 gram. Så nu ska vi se hur det går. Idag har jag inte känt någon skillnad. Är bara otroligt trött just nu och har varit det sen jag åkte ifrån jobbet.

Nu får ni en liten jul bild på Elvira. Lite tidigt kanske men ändå



Söt hon är min prinsessa!

Jag börjar känna mig rätt så förskyld. Helt täppt i näsan, tur att man bara jobbar halv dag imorgon.

God natt

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Annndeennn!

Hoppas hon har varit ett snällt barn nu då så hon får massa julklappar av farbror anden!

2010-11-05 @ 03:25:06
Postat av: Therese Strömberg

Näää, vad söt! :)

2010-11-07 @ 14:35:10
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0