Tillbaka starkare än någonsin

Tillbaka på banan. Riktigt skönt att få jobba igen, för första gången på länge så känner jag mig faktiskt trött på kvällen. Elvira ville inte sova fören klockan 1 i natt så det blev inte så många timmar sömn i natt. Men trotts det så vaknade jag på första alarmet och kände mig pigg när jag vaknade. Desutom var jag hungrig det har jag inte varit på flera månader så min mage börjar må riktigt bra nu. Och jag var super hungrig vid lunch och fick för första gången på månader i mig en hel matlåda. Så nu är man i gång och har idag jobbat för fullt. Riktigt skönt att vara tillbaka. Vart och handlat lite mat efter jobbet. Sen har det faktiskt inte hänt så mycket. Känner mig lite tråkig på bloggen idag fast jag är på jätte bra humör. Men jag har helt enkelt inte tid idag för att sitta här i evigheter. Vi får höras igen imorgon. Ha det bäst allihop!



tröjjan går att beställa på http://jimmyh.spreadshirt.se

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0