Vila i frid, låt projekt

Vart tog den här dagen vägen?

Det känns verkligen som den bara försvann. Jag har inte gjort någonting vettigt på hela dagen. Tog en promenad för att köpa lite mat. Sen har jag bara suttit här i stort sätt. Tog en liten sväng för att tanka bilen bara.

Men jag fick ett ryck och var tvungen att skriva en låt. Jag började väl för inte så himla längesen och nu är jag redan klar. Så nu väntar jag bara på att få tid till att spela in den. Det är en låt till min farfar. Jag gjorde ju en låt tillsammans med en kompis där jag sjöng lite om honom men nu tyckte jag att det var dags att han skulle få en egen låt. Det blir en Vila i frid låt men jag har försökt att inte få den så deppig. För jag vill inte att det ska vara så deprimerande. Vi får se hur jag lyckats med den saken när jag väl spelar in och släpper låten. Men i helgen borde jag nog kunna spela in tycker jag.

Så nu är det iaf en ny låt på gång. Härligt va?

Eftersom att det inte har hänt så mycket mer idag så har jag inte så mycket mer att säga. Dags att gå och lägga sig snart så man kommer upp till jobbet imorgon. Klockan är bara halv 9 men jag känner mig helt slut.

God natt!



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: ...

Inte för att det angår mig men jag vet själv hur det är att ha barn & jag vet att musiken är din största dröm men nu när Elvira är så pass liten så borde du nog lägga undan musiken för ett tag och satsa på familjen. Andrea kan nog också vilja ha lite hjälp tror jag..

Hoppas ingen av er tar illa upp, kramkram

2010-11-08 @ 17:21:00
Postat av: sandra

men för fan sluta och håll på och låt jimmy göra vad fan han vill han är 16 år tror du inte att han kan sköta sig ? tror du inte att han hjälper sin tjej ? bara lägg ner ? han behöver ingen extra mamma ha de bra

2010-11-11 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0