Webbshop

God afton gott folk.

Igår kväll öppnade jag en Webbshop. Främst för att sälja kläder som är tryckta med "Jimmyh" Men det kommer även att komma upp mycket mer kläder med mycket mer tryck.

en t-shirt som går att köpa



Och här är trycket som sitter på ryggen på en av huvtröjorna



Det är är bara 2 av alla produkter som finns i min webbshop. Vill ni beställa kläder eller ta en titt på alla kläder så gör ni det genom att klicka på denna länk http://jimmyh.spreadshirt.se/

Där hittar ni alla kläder jag designat. Vissa är designade av Andrea. Det finns allt från Underkläder till tröjor och mössor.

Ta en titt lägg en beställning och sprid länken.

Idag har jag vart hemma ifrån jobbet. Är förskyld och min mage vill inte sammarbeta med mig. Mår inge vidare. Men jag försöker göra det jag kan för att komma iväg till jobbet imorgon. Vi får se hur det blir. Fick inte i mig så mycket till lunch. Men nu ska jag sortera kläderna jag tvättade igår.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0