Äntligen hemma med Elvira

Idag fick vi komma hem ifrån sjukhuset med våran lilla dotter som vi bestämt ska heta Elvira. Det har varit lite små trassel eftersom lilla prinsessan hade lite luft i lungsäcken så fick hon ligga med syrgas och ekg på neonatal avdelningen. Men hon mår kanon fint nu och äntligen är vi hemma. Jag får lov att berätta mer om förlossningen senare. Elvira har precis vaknat, att ligga ensam i den stora spjälsängen var inte roligt så länge. Men Medans Andrea sitter och gosar med henne så får jag passa på att skriva lite. Och självklart ska ni få ett par bilder.



Lilla familjen!



Pappas lilla prinsessa!



Sen så fick hon ta sig sitt allra första bad igår. Det tyckte hon var jätte mysigt!



Och här har vi Gudfadern Anden som kom på besök. Hon trivdes så bra hos honom så han är nu godkänd som gudfader även av lilla Elvira.



Och idag var det dags att åka hem. Bilbarnstolen var väldigt bekväm. Hon sov från att vi la henne i den tills vi var hemma och bar upp henne ur den.

Så nu har ni fått lite uppdatering av vad som händer. Jag kan meddela att jag skrev refrängen till låten om henne igår på sjukhuset så nu har jag bara verserna kvar. Tänkte försöka hinna spela in låten under mina 10 pappa dagar jag har nu.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vilka härliga bilder!!

Ännu ett stort grattis till er! :D

2010-10-11 @ 21:33:05
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Fan vad naaajs Jimmy nu är du farsa! :) STORT GRATTIS! :)

2010-10-11 @ 21:59:09
Postat av: Ulrika

Åh, vad fin hon är, Jimmy! Det gjorde ni bra!!

Hälsa Andrea och gratta från oss. Hoppas att hon inte blivit avskräckt från att föda barn :)

Kram Ulrika

2010-10-11 @ 22:07:29
Postat av: Sanna

Jag måste bara säga ännu en gång ett stort grattis till dig och Andrea. Hon är riktigt söt er lilla prinsessa. På tala om det har hon fint namn också, min dotter heter Elvira i andra namn.

2010-10-11 @ 23:50:30
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Kathy & Lovisa ♥ 09-11-06

Hon ser helt underbar ut! Grattis :)

2010-10-12 @ 00:07:20
URL: http://lovisaloppans.blogg.se/
Postat av: Jessica Seger

Stort grattis till hela familjen önskar Jessica Lasse Elsa och Victor Seger

2010-10-12 @ 17:55:09
Postat av: Olivia

Jättegrattis till hela familjen! Elvira ser verkligen ut som en riktig liten prinsessa! Lycka till med allt :)

2010-10-13 @ 23:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0