Barnvagns promenad

Hej hopp!

Idag har vi varit ute på en liten barnvagns promenad ner till Solna centrum. Vi skulle igentligen till Apoteket men kom sedan på att vi inte behövde köpa dom grejerna just nu. Men på vägen dit frös jag om händerna och kom på att jag inte hade några handskar så det fick bli en sväng till stadium för att köpa vinter hanskar. Sen knatade vi runt en stund innan det var dags för hemgång med en mellanlandning på pizzerian. Så nu är vi alla mätta och belåtna.

Igår satt jag och letade efter ett glatt beat som jag kan använda till låten om Elvira. Men efter att ha letat i 2 timmar utan att hitta något så gav jag upp. Men lite tur ska man väl ha någongång. Freddiie skickade ett beat till mig idag som han själv har gjort och det passar perfekt. Nu ska jag bara ta och skriva låten när jag har tid och lust.

Nu måste ni ju få se lite bilder på prinsessan



Här ligger hon och sover hos mamma i sin söta "älskling" body.



Och här är en bild ifrån när vi var på bb.

Nu ska jag nog luta mig tillbaka lite.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Amen gud så söt! Har följt din blogg från att ni fick reda på att Andrea var gravid. Stort grattis till er lillknodd och all lycka till i framtiden!

2010-10-13 @ 07:55:36
URL: http://ccarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om din tjejs viktuppgång då hon blev gravid ? Har hört att vissa killar gillar sina tjejer mer bara för de får större tuttar när de väntar baran :)

2010-10-19 @ 13:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0