Busunge

Denna bild tog jag igår. Det är inte första gången Elvira gör så här. Hon har gjort likadant sen dagen hon föddes. Det är väl tur att hon inte vet vad det betyder men kolla på bilden vad hon gör med långfingret!



Jag var ju bara tvungen att ladda upp denna bilden på busungen.

Nått som är rätt så sjukt är att hon har börjat försöka åla sig framåt. Hon är 2 veckor gammal och försöker redan att åla. Vi filmade igår när hon gjorde det. Om hon ligger på mitt bröst så lyckas hon ta sig framåt och sen tar det stop när hon slår huvudet i min haka. Hon har lite svårt att få fäste med fötterna om man lägger henne i sängen men om man håller en hand mot hennes fötter så tar hon sig fram bra långt. Helt otrolig liten tjej. Åh andra sidan så har hon ju hållt upp huvudet själv sen hon föddes också.

Nu väntar vi på att Dennis, Anden och Freddiie ska komma hit på besök. Vi hörs senare.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Fin blogg, hittade dig på familjliv.

Grattis till dottern :)

kram Love

2010-10-24 @ 09:45:58
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: o:)

haha va sööööt !!!<3

2010-10-26 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0