Det finns ingen hemlighet fram till det perfekta ljudet

Nu har jag handlad igen. Det här var det sista jag köper till mig själv nu på ett bra tag. Nu ska pengarna bara gå till bebis och allt vettigt. För att kunna göra musikvideo så behöver man en shysst högtalare man kan ha med sig ute så man hör låten när man ska spela in videon. En vanlig gammal hederlig berg sprängare lät lite tråkigt så då hittade jag denna underbara sak för 1 695 kr.



bara koppla in ipoden och köra. Sen så ingick det en mick också vad den nu ska vara bra för. Antar att kvaliten på micken inte är den bästa men det är 2 mick ingångar och jag har 2 live mickar hemma om man nu skulle behöva använda sig av dom. Men det är ju inte prio 1 att kunna koppla in mick men det är ju alltid ett plus. Högtalaren ser ju lite konstig ut när man ser själva högtalaren. Det är blixten på kameran som gör att man ser in genom gallret. Det gör man inte med bara ögonen.

Hur som helst var det galet bra ljud. Jag har bara vart uppe på hälften av högsta och det var galet högt. Jag ville inte störa grannarna så jag drog ner volymen igen men någon dag ute så ska jag nog testa att dra på lite mer.

Det är härligt att bara kunna klicka i ipoden och så är det ju skönt att den går på batteri så man kan ha med den överallt.

Galet nöjd med det här köpet må jag säga.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0