Efterlyst sjukling

Idag har det inte vart så himla roligt. Jag mådde inge bra när jag var på väg till jobbet och när jag kom fram till jobbet klockan 7 så kände jag mig så dålig så jag gick och la mig och sov till klockan 8. Min mage var en katastrof och jag mådde hyffsat illa. Hade inte fått i mig någon ordentlig mat sen igår lunch. Jag jobbade ett tag men klockan 11 insåg jag att jag borde åka hem. Jag är ju så jävla envis så jag ville ju inte åka hem och sen så känner jag inte så bra när kroppen börjar känna ifrån så då tänjer jag på gränserna tills jag krashar totalt. Det är ingen specielt bra egenskap. Men idag insåg jag att det bästa jag kunde göra var att åka hem. Sen dess har jag inte gjort något vettigt förutom att byta blöjor och vart och handlat lite. Mår fortfarande inte så bra så jag stannar hemma ifrån jobbet imorgon för att ladda upp batterierna. Sen vet jag inte om jag börjar bli förskyld för mitt insulin har börjat verka dåligt. Har man en infektion i kroppen så kräver kroppen mer insulin för er som inte visste det.

Nu har jag laddat upp i soffan med pringels chips och choklad. Sen så har jag lite att mumsa på imorgon också...



Ben & Jerrys Cookie Dough!

Lite mysigt måste man få ha det när man är hemma och är sjuk. Ligger för tillfället på soffan med täcke och kollar på Arga snickaren. Väntar på att klockan ska bli 21 för då börjar efterlyst. Nu ska jag luta mig tillbaka. Tänkte länka till ett par av mina favorit låtar imorgon när jag ändå är hemma och har tid.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: felicia

vad jobbar du med?:)

2010-10-27 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0