En vecka gammal

Idag är Elvira en hel vecka gammal. Tiden går fort. Det känns som hon alltid varit min dotter fast hon bara vart det i en vecka. Är inte det rätt konstigt? Men ändå känns det som det var igår som Andrea blev gravid. Jätte konstigt.

Det är mycket grejer som händer nu. Folk som hälsar på och massa ställen vi ska till. Imorgon är det hörseltest på karolinska. Sen är det familjerätten, bvc och mycket mer.

Jag har även vart på Astird lindgrens barnsjukhus idag för att ta en ögonbottenfotografering.

Men nu är det dags för lite bilder på prinsessan som är tagna nu precis.





Som ni ser har hon lite svårt att öppna ena ögat helt. Det beror på att hon har lite gegga där som skulle kunna vara en ögoninflamation men vi har använd koksalt och ljumet vatten så får vi se om det blir bättre eller om det blir ett besök hos bvc. Vi försöker få tag på dom iaf.

Pappa älskar dig massor!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskade Jimmy och Andrea!

Fattade inte att det var ert barn som dök upp i min mobil förra veckan, nu sitter jag bara och blir alldeles tårögd av allt det vackra ni bjuder på... vilken liten ängel. Lycka till och jag önskar er allt gott i världen.

2010-10-14 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0