Jag har inte vaknat



Gick upp klockan 9 i morse men det känns som jag fortfarande inte har vaknat ordentligt. Det kliar galet mycket i mina ögon och jag har börjat bli röd och svullen under ena ögat. Inte roligt alls. Just nu ligger jag på soffan och kämpar för att hålla ögonen öppna. Så sjukt trött och sliten. Sov 7 timmar i natt så jag borde inte vara så här. Men nu har jag kastat på mig den största tjocktröjan jag har och bara slappar ordentligt. Får se hur det blir efter middagen om jag hamnar i matkoma och blir helt slut eller om jag först hamnar i matkoma och sen blir sjukt pigg istället.

Min syster och hennes kille har vart här idag och hälsat på så vi fikade lite och tog oss en promenad.

Nu börjar ögonen ge med sig och börjar slutas igen mer och mer. Känns som jag vart vaken i 2 dygn, fattar inte varför det är så här. Helt sjukt. Får hoppas att det slutar klia och svida i ögonen iaf. Har tagit lite koksalt i men det sved ju nästan bara mer.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0