Låten till Elvira är klar

Nu har Elvira och Andrea legat och sovit ett tag. Under tiden har jag passat på att skriva på låten till Elvira. Man har inte överdrivet mycket tid till musiken längre. Men hur som helst är låten klar och jag ska spela in den imorgon.

Imorgon ska vi till mitt jobb och hälsa på och visa upp Elvira för alla arbetskamrater och eftersom att mina föräldrar bor 5 minuter ifrån mitt jobb så ska jag även spela in låten imorgon. Tanken är väl att vi åker ut dit hem till min mamma och pappa när vi vaknar så att jag kan spela in låten och sedan åker vi till jobbet på eftermidagen.

Så imorgon är det låtsläpp. Garanterat finast text av alla mina låtar.



En riktigt söt bild som är tagen här om dagen!

Måste få berätta vad som hände här om dagen. Vi skulle hyra Snabba Cash och det gjorde vi. Hade redan sätt den men Andrea´s mamma ville se den så vi hyrde den. Kommer hem med filmen.




Öppnar fodralet...



Och ja där i låg Tinker Bell. Tingeling. Ni tror inte att vi blev lite små chockade när vi skulle se Snabba Cash och så ligger det tingeling i fodralet? Hur som helst så sprang jag och svärmor iväg till video butiken för att få rätt film så säger vi att Tingeling låg i Snabba Cash fodralet. Han skratta och sa att han hade hört att Tingeling filmen var bra. Så vi alla små skrattade lite sen fick vi rätt film och kunde då sätta oss i soffan.

Sen så var det ju en dag igår också. Tro det eller ej men det var det. Vi tog bilen till hagaparken och gick längst vattnet. Sen helt plötligt kom vi upp vid silverdal och fick gå tillbaka på bilvägen. Vi lyckades då gå runt en halv mil och det var ju inte riktigt planen men så blev det och då var man inte så himla pigg i benen längre men senare på eftermiddagen väntade det besök.

Så någongång under eftermidagen så kom min pappa och min Farmor. Lite senare kom även Sandra och Rickard med sin son Robin för att hälsa på och se Elvira för första gången. Min farmor hade inte heller träffat Elvira innan så det blev första gången för henne också.



Så på denna bilden är Elvira hos sin Gammel Farmor.

Det var lite uppdate av dom senaste dagarna men det har ju varit en dag idag också.

Vi tog vid lunch tid en promenad till socialtjänsten/familjerätten för att skriva på mitt faderskap. Det var intressant må jag säga. Först frågade dom Andrea om hon haft en sexuel kontakt med mig under tiden för ägglossning för 9 månader sedan. Hon svarade ja och jag satt bredvid hela tiden. Sen när hon skrivit på att hon haft sexuel kontakt med mig under dom dagarna som dom angav så frågade dom mig samma sak. Om jag haft sexuel kontakt men Andrea under tiden för ägglossning.

Då undrar jag hur i helvete skulle hon kunna ha haft en sexuel kontakt med mig om jag inte har haft det med henne? Haha jag svarade ja iaf och så skrev jag på att jag var pappa men när jag skulle göra det var hennes kolega tvungen att komma in för att det behövde vara 2 vittnen till underskriften. 2 personer skulle alltså skriva på att dom sätt mig skriva på att jag är pappa. Rätt så komplicerat kan jag tycka. Sen tyckte dom väl att vi var lite unga och så var dom ganska griniga men hur som helst så skrev vi på gemensam vårdnad också så nu är det klart.

Nu är jag alltså offentligt pappa. Känns skönt det.

Nu har ni fått er en regäl uppdatering så ni kan hålla er fram till låten släpps imorgon.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0