Måste tacka alla

Jag måste få börja detta inlägg med att tacka alla underbara människor som gett mig så fina kommentarer om låten till min dotter. Jag säger själv att detta är min låt med flest känslor i. Men kommentarerna har gjort mig riktigt lycklig, nöjd och stolt. Folk säger att dom blivit tårögda och fått rysningar i kroppen. Kolla dessa 2 kommentarer. Det är då 2 av alla olika underbara kommentarer.



Jag tycker det är fantastiskt när folk som inte brukar gilla rapp/hiphop ändå gillar mina låtar. Då känns det lite som att man har lyckats. Visningarna blir fler och fler och kommentarerna flyger in hela tiden. Här på bloggen, på youtube och på facebook är det flest.

För er som vill gilla mig som artist på facebook så kommer ni till min sida "jimmyh" på facebook genom att klicka här

Underbart att så många gillade låten. Tack till er alla som tagit er tid att lägga in en kommentar. Och stort tack till er alla som länkat till låten på facebook och på era bloggar. Kärlek

Måste passa på att ladda upp en bild som jag redigerade för ett tag sen.



Gillar den här bilden riktigt mycket.

Nu vidare ifrån musiken.

Idag är min sista dag av dessa första 10 pappa dagar. Så imorgon ska jag åka till jobbet igen och köra igång. Det känns rätt så skönt att börja på en torsdag så man bara jobbar 2  dagar när man inte jobbat på ett tag. Annars har jag en tendens att jobba så hårt jag bara kan och mer eller mindre jobba ihjäl mig. Så det känns bra att starta lite mjukt med 2 dagar innan det är helg.

Har gått upp klockan 9 dom senaste dagarna så det blir en utmaning att komma upp klockan 06:45 imorgon men det ska nog gå bra.

Idag har vi inte gjort så mycket förutom att vara ute och promenera med vagnen. Albin har vart här några timmar så det är väl trevligt med lite sällskap.

På lördag kommer världens bästa Dennis hit och hälsar på våran lilla familj. Jag längtar efter att få se honom igen!

Nu är det dags att kolla lite på tv och snart måste man väl lägga sig för att kunna ta sig upp imorgon.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0