Navelsträng

Idag har det hänt grejer hela dagen. Alexandra kom hit runt 12 och är fortfarande kvar. Min bror kom förbi en sväng så då satt vi och fikade allihopa. Sen så tog vi en ganska så lång promenad och vad händer när vi kommer hem. Elvira har lyckats fylla hela blöjan och innan vi hinner byta skiter hon så att det kommer utanför blöjan. Jippi, då hade hon lyckats skita ner halva mig. En riktig liten busunge är vad vi har. Även om hon skiter ner mig så är hon ju finast i världen. Man kan ju inte bli arg direkt. Man funderar inte ens på att bli arg. Det är bara underbart allting. Kanske låter lite konstigt men man förstår nog inte förens man har barn själv.

Idag ramlade Elviras navelsträng av. trodde att det skulle ta lite längre tid än 6 dagar.

Och idag var jag ju tvungen att ha på mig min t-shirt jag fick av Andrea i födelsedags present.





Kärlek till min lilla dotter ♥

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Terese

Min data har varit ur funktion så har ej komit åt mina bloggar som ligger i favoriter så jag säger ett Stort försenat grattis till lill tösen och välkomen till den mest underbara världen som finns föreldrar världen..

2010-10-13 @ 19:22:18
URL: http://dice.webblogg.se/
Postat av: Alex

Ni har en så underbar dotter! :o

Man vill ju bara äta upp henne! :D

2010-10-13 @ 20:26:27
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0