panasonic hdc-tm60 Musikvideo kommer!

Idag har jag och Andrea vart ute och åkt runt i Häggvik och Barkarby. Det slutade på Elgiganten i Häggvik där jag köpte en video kamera. En panasonic hdc-tm60. Den kostade 5 990 kr. Filmar i full HD vilket är 1920x1080p sen så är det vidvinkel så den tar upp bredare bild och ja jag vet inte allt vad den har. Men skärmen är touch så man ställer in menyn via det och zoomen är extremt bra.



Det finns 2 anledningar till att jag köpte denna kamera. Den ena är att vi ska kunna filma vårat barn. När Han/hon kryper omkring senare och allt vad ungen nu tänker hitta på som är värt att filma. Det har vi tänkt på ett bra tag att vi skulle ha en video kamera till det.

Och sen den andra anledningen.

Jag vill ju kunna göra musik videos till mina låtar. Och vad är då bättre än en HD kamera? Det kommer bli riktigt härligt att kunna spela in video och släppa musik video. Jag har längtat och hoppas jag lär mig att redigera musik videos så att det kan bli tunga grejer.


Igår fyllde företaget jag jobbar på 1 år och det firade vi med att åka feta vita limosiner in till Golden Hits och fira kvällen där. Bilder kommer senare. Känns inte som någon idé att skriva om det innan jag har bilderna. Men det kommer.

Och nu får vi se om nästa låt som släpps kommer med en musik video!

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0