Evolution

Idag har jag för första gången på flera år köpt en cd skiva. Eller 2 stycken, det beror på hur man vill se på saken. Det är en dubbel cd vid namn "Evolution" Det är inte mindre än 27 artister med på cden. Helt enkelt en jävla massa rappare. Såg idag på facebook att rapparen STOR länkade till sin låt som är med på albumet så då kom jag på att jag glömt att beställa den. Så nu är den beställd och kommer förmodligen ner i brevlådan innan veckan är slut. kosta 139 kr och jag hoppas den är värld varje krona.



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anden!

Organismen är med på ett par tracks va?

Postat av: Robert

Den är lätt värd varenda krona..va på releasefesten på mariatorget BRUTALT!

2010-10-18 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0