Fruktansvärt roligt och förvånande

Jag måste få berätta om igår. Det var fantastiskt roligt.

Jag satt på tåget på väg hem ifrån jobbet, hörlurarna på, lyssnade på ett beat och skrev i mitt block. Sen var jag tvungen att testa om raderna funkade på beatet. Om det lät bra och så. Jag skulle göra det genom att lixom "sjunga i huvudet" som att sjunga fast man inte gör det. Jag sitter där och tror att jag bara läser raderna tyst. När jag gjort det så kollar jag upp och ser hur väldigt, väldigt många tittar på mig. Och dom som satt snett bredvid tittare riktigt snett. Jag undrade varför men tänkte inte mer på det. Sen ändrade jag några ord i texten och gjorde samma sak. "sjöng i huvudet" MEN jag hade sänkt ljudet på beatet och då kom jag på mig själv att jag faktiskt satt och rappade på riktigt så att alla hörde. Hahaha vilken chock jag fick när åter igen alla satt och tittade på mig. Det var fruktansvärt roligt att komma på det och se hur alla tittade. Haha undra om någon gillade vad dom hörde. Fruktansvärt roligt var det just den sekund jag kom på mig själv. Det blir inte alltid som man tänkt sig men vad ska man göra. 

Hoppas ni har det bra gott folk!



Pusspåre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0