Jimmyh - Varje Andetag

Nu är jag hemma hos min mamma och pappa och har precis spelat in en låt. Har ju inte kunnat uppdatera bloggen med informationen att jag ska spela in men nu är det gjort. Låten är till min underbara värds bästa flickvän Andrea.





Jag hoppas att ni som gillar låten lägger upp den på er egna blogg eller på facebook i eran logg!

Jag älskar dig min underbara Andrea ♥


text:

Jag sa föd mina barn och du tog mig på orden. Du gav mig en dotter som e vackrast på jorden. Baby minns du första gången du sov hos mig, vi vaknade, ja kysste dig och sa att jag älskar dig. Ville inte stiga upp, bara ligga kvar. Hålla om din kropp för du va så underbar. Kan inte fatta att 2 år har gått, snart e de 3 men de är väll vi för gott? Jag vill aldrig någonsin släppa dig. Mitt liv va en katastrof innan jag träffa dig. De fanns folk som ville döda mig som en ängel från himlen kom du ner och rädda mig. Varje dag skulle jag kunna tacka dig. För alla saker du gjort för att hjälpa mig. Vet inte vad jag kan göra för dig. Men jag kommer alltid finnas här för dig.

 

Hör du mina andetag jag tar dom för dig, tar dom för dig tills den dagen dom begraver mig. Åh jag hoppas att hela Sverige hör mig nu för jag älskar dig helt jävla sjukt.

 

Jag trodde aldrig att det här skulle inträffa men jag vet att det är det ända rätta. Minns dagen du sa att du var gravid, jag hade svårt att fatta de gick på så kort tid. Sen den dagen jag fick ett samtal. Jimmy kom hem från jobbet de är dags att föda barn. Fick en dotter riktigt underbar. Men våran familj fick ingen egen start. Bostadsbrist vi fick bo hos din mamma. De funka ett tag men ingen lösning som fick stanna.  Sen fick jag stenen att lätta från mitt hjärta dagen vi gick på visning med mamma och pappa. Dagen efter hade vi köpt en lägenhet, till våran familj de underbaraste jag vet. Det känns så underbart med familjen h c l, att få somna bredvid dig varje kväll.

 

Hör du mina andetag jag tar dom för dig, tar dom för dig tills den dagen dom begraver mig. Åh jag hoppas att hela Sverige hör mig nu för jag älskar dig helt jävla sjukt.

Jag har inte brottom men jag vet att en dag, ska vi resa runt jorden bara du och jag. Först ska familjen bli större och barnen ska bli fler. Sen ska vi kliva in i kyrkan och ett giftermål e vad ni ser. På ditt finger sitter en ring. Om ett par år sitter det en till, Nu är det guld då blir det guld och diamanter, Ett stort jävla bröllop för det blir inga fler chanser.


Hör du mina andetag jag tar dom för dig, tar dom för dig tills den dagen dom begraver mig. Åh jag hoppas att hela Sverige hör mig nu för jag älskar dig helt jävla sjukt.


Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är helt underbar. Alltså jag finner inga ord. Dina låtar är så galet vackra, verkligen... Jag sitter näst intill gråtfärdig här.



Alltså... åh

2011-02-09 @ 21:55:13
URL: http://fryingpan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag måste bara säga att jag älskar din musik, dina texter är så grymma! Jag har följt din blogg ett tag nu, och blir alltid lika glad av att läsa vad du har skrivit! Hoppas att det går bra med lägenheten och allt. :)

2011-02-09 @ 22:24:25
Postat av: Johanna-mamma till Isabella

Vilen otroligt vacker låt detta är! En så fin kärleksförklaring med.

Älskar din musik!

Så bra texter.

2011-02-10 @ 09:42:30
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: Jontee

Ritigt fin låt!

Det märks att du verkligen lagt ner tid och kraft i texten!

Fortsätt jobba på så då kommer du komma långt Jimmy du

e grym PEACE!

2011-02-11 @ 01:31:18
Postat av: Mli

Grymt fin låt :)

2011-02-11 @ 08:39:57
Postat av: isabelle

Där satt den än en gång Jimmy! Skitbra! :)

2011-02-12 @ 05:09:09
URL: http://beldec.blogg.se/
Postat av: Malin

Herregud vad duktig du är! Och vilken text! Verkligen otroligt fint. Lycka till med din musik. :)

2011-02-14 @ 10:09:49
Postat av: frida gröndahl

Hej jimmy! har suttit bänkad framför datorn ett tag nu och hunnit läsa mig igenom din blogg, samt lyssnat igenom dina låtar. jag är helt imponerad! därför tipsade jag om din blogg på min, för jag tycker att fler ska läsa och förstå dig! lycka till med andrea och elvira. =)

2011-02-17 @ 10:56:23
URL: http://fifffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0