Musik det bygger man av glädje

Magsjuka, Gangster rap och låt texter.

I måndags var jag på jobbet som vanligt och när jag kom hem så mådde Andrea inge vidare. Jag vaknade 20 i 12 på natten av att hon låg och spydde. Vilket betyde att jag fick stanna hemma från jobbet både igår och idag för att ta hand om Elvira. Andrea mår mycket bättre nu och Elvira verkar lite medtagen då hon sover väldigt mycket mer än vanligt.

Jag har umgåts med Elvira så mycket jag kunnat och även servat Andrea allt hon velat ha. Sprungit och handlat och allt vad jag gjort.

Men eftersom att både Andrea och Elvira sovit väldigt mycket så har jag passat på att skriva låtar. Jag skrev en låt idag som är helt färdig skriven och den har ett underbart gitarr beat. Den låten tänker jag spela in nu på söndag. Vilket betyder låtsläpp på söndag!

Sen städade jag köket och höll på lite i lägenheten. Sen fick jag ett ryck och skrev en låt till som nästan är helt klar. Fattas några rader på sista versen bara sen är den låten också klar. När den spelas in får vi se.

Jag har en del bilder på kameran som jag inte kan ladda in i datan eftersom att kamerans batteri är slut och jag hittar inte laddaren.

Men jag har bilder från när hon hoppade i hoppgungan. Det tycker hon är riktigt roligt.

Men nu är blogg.se inte på min sida så jag kan inte ladda upp några nya bilder. Får se om det går med någon ur arkivet då.



Det gick och man kan ju inte kolla på den här bilden utan att lee. Inte jag iaf.

Sen så har ju Hiphop gruppen Kartellen släppt sin skiva som dom sa skulle släppas i sommras. Lite fördröjning där men Nu har jag beställt skivan och jag hoppas att den var värd att vänta på. Ska se om jag lyckas ladda upp bild på skivomslaget



Yes där har vi det. Rosa omslag till Gangster rap? Känns lite underligt men det är bara dom 1 000 första ex:en som är rosa för det är lmt ed. Så det är tydligen några extra grejer med när man beställer. Ser iaf fram emot att få höra alla låtarna och kunna pumpa dom i ipoden sen.

Klockan börjar bli mycket och jag ska upp klockan 05:00 imorgon för att ta mig till jobbet så vi får höras!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Jontee

Tja!

Fan va härligt att du e på gång med nya låtar eftersom att du verkligen kan göra musik!

FORTSÄTT KÄMPA så kommer du komma långt.



Peace !

2011-02-19 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0