Den ni gillar mest!

Enligt statistiken att dömma är det den här låten ni gillar mest!





Jag gillar den här bilden. Massa piller i bakrunden. Passar in bra med tanke på att dom flesta av oss bokstavsbarn är medicinerade.

Den här låten får bara fler och fler visningar hela tiden och den ligger över visnings antalet för alla andra låtar. Både i antalet visningar och i hur fort dom blir flera. Kurvan man ser på visningarna går upp i samma takt som den gjort sen jag släppte låten. Vilket är väldigt bra!

Jag tycker själv att texten blev väldigt bra. Att jag lyckades bra med inspelningen och beatet e grymt! Men jag är inte nöjd och det lär jag inte bli med någon låt på väldigt länge!

Men musiken är inte det jag lever på och långt ifrån hela mitt liv. Min dotter tar nästan upp all min tid vilken hon gärna får göra! Älskar min prinsessa!

Men det jag ägnar 8 timmar åt per dag är mitt jobb och det var riktigt skönt att komma tillbaka nu efter julledigheten och idag började våran Lager chef som vi sedan innan haft grymt bra kontakt med och nu börjar det hända grejer på jobbet. Det var riktigt härligt med alla förändringar som skett under dagen och jag har faktiskt inte lika ont i kroppen som jag brukar. Vi har försökt hitta metoder för att slita mindre på kroppen och det verkar redan ge resultat!

Jag älskar att jag trivs med mitt arbete! Jag trivs med min musik och jag älskar min familj! Livet kan inte bli bättre!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: - ƒαтιмαѕωαяу «3

DU ÄR EN GRYM RAPPARE!!!!! ÄLSKAR DINA LÅTAR SKA DU BARA VETA! AWESOME. OCH ELVIRA VILKEN SÖTNOS :D

2011-01-30 @ 12:58:01
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0