Andrea Gästbloggar!

Känns riktigt busig eftersom Jimmy inte har en aning om att jag gör det.
Men eftersom dottern sov så tänkte jag passa på, men självklart vaknade hon så fort jag satte mig vid datorn.



Vi har haft en fullspäckad vecka. I tisdags var ju journalisten här, som det ser ut nu kommer reportaget om honom vara med i oktober numret av Dagens Arbete, som är en facklig tidning.
Sen har det varit grejer på körskolan och igår och idag har han varit på truckutbildning. Så nu har han truckkort med behörighet A & B. Min duktiga kille!

Imorgon så ska Jimmy uppträda i Suseboparken i Uppland Väsby med sin låt Kärlek & Respekt, han har fått tiden 16:50 men jag rekomenderar att ni som ska titta på honom är där lite tidigare så nu inte missar uppträdandet! Men det är en hållpunkt iaf.



Elvira sitter för tillfället i babygymet, eler ja hon ligger. Hon har börjat ta sig upp i krypställning och vill gärna ta sig framåt, men tekniken är inte riktigt funnen.

Nu är det någon som bajsar, måste byta blöja!
Men någon form av uppdatering iaf :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej J&A! För det första vill jag bara säga vilken underbar fin familj ni verkar ha skapat! jag går in här i princip varje dag och kollar då jag både tycker det är spännande att följa jimmys liv som pappa och lyssna på hans otroligt grymma låtar! och jag förstår att familjelivet ibland kan vara hektiskt och jag beundrar er verkligen, båda två! ni har en jättevacker dotter och jag önskar er allt väl här i livet!

2011-05-20 @ 22:13:50
Postat av: klara källehult

nämen vad söta ! :)

2011-07-06 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0