Studio tid

En väldigt lång dag idag. Mötte Linus på stationen runt halv 12. Vi drog till studion och jag övade på "kärlek och respekt" Men även en massa gamla låtar. Sen så fick vi lite tid över så jag spelade in en ny låt som jag tänker släppa någon gång efter peace and safe som är den 21 maj i upplands väsby.

Sen så kommer ni väl ihåg låten "ge aldrig upp" Länkar den här nedan



Det var ju Emmas kommentar som gjorde att jag skrev låten. Sen så har tydligen Linus snackat med henne så jag bad honom ringa henne och han sa hej emma lyssna nu, beatet på låten gick igång och jag sa bara hej emma sen körde jag låten live i telefonen för henne. Hon blev väldigt chockad men jag hoppas hon blev lite glad också! Det var iaf väldigt roligt.

Sen så blev vi sjukt hungriga och Linus ville bjuda mig och Andrea på en familje pizza så nu ligger vi alla på soffan med matkoma. Ätit för mycket för fort.

Känner att det hänt väldigt mycket men att jag inte har så mycket att skriva om. Jag låg hemma med feber förra veckan. Jobbade bara fredagen men nu mår jag kanon igen. Var ute på en promenad med Andrea och Elvira och då följde kameran med



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga tjejer du lever med!

2011-05-14 @ 22:05:42
URL: http://mlauridsen.blog.com/
Postat av: Jimmyh

Världens sötaste barnbarn

2011-05-15 @ 18:55:13
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hejhej, jag ville bara berömma er för det fantastiska jobbet du och din flickvän gör genom att uppfostra ett barn och dessutom göra det så bra som ni gör!När man ser 2 människor i samma ålder som sig själv göra ett så bra jobb som ni gör med eran lilla elvira blir man stolt, ni ser ut som en super mysig familj!

många kramar!

2011-05-16 @ 21:55:00
Postat av: ofelia

ÅÅÅ vad söta jag tycker att din dotter är jätte söt och jag har lysnat på typ alla dina låtar på youtube dom är jätte bra

2011-06-30 @ 11:16:30
URL: http://flickanmedvisdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0