Svt aktuellt och Live i gomorron Sverige

Kolla på Aktuellt på svt 2 klockan 21:00 så ser ni när jag och Andrea blev intervjuade.

Imorgon ska vi vara med i svt´s program Gomorron Sverige. En taxi hämtar oss 06:20 och vi ska sitta i sminket hos svt 06:45. Jag tror att vi går in i direkt sändning runt 07:20 men är inte helt säker.

Det hela handlar från början om Andrea för att hon är ung mamma och går i gymnasiet då det inte är så många som får barn så tidigt som går klart gymnasiet. Men eftersom att jag är Pappa till Elvira och gör det möjligt för Andrea att gå i skolan genom att jag jobbar så ville dom ha med mig också.

Va med på tv och grejer vad är det som händer? Igår visste vi ingenting om detta. igår kväll fick vi veta att vi skulle intervjuas idag men ingenting om Gomorron Sverige. Det ringde dom till Andrea och berettade när vi var på väg hem från hennes skola.


Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Johanna-Mamma till Isabella

Det var så kul att se er på tv! Ni är en jättefin familj :)

2011-11-23 @ 21:53:40
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0