Borde sova

Elvira lär vakna runt klockan 6 imorgon bitti och då är det dags att gå upp och göra välling. Jag brukar gå och lägga mig runt klockan 9 på kvällarna så jag får sova 9 timmar. Men just idag har jag ingen lust att sova.

Idag har det hänt en hel del. Andrea är hemma på onsdagar så vi startade dagen som alla dagar i veckan med att äta frukost tillsammans sen gick vi ner till öppna förskolan där Elvira fick leka lite med massa andra barn sen kom Jessica med sin dotter Felicia så dom fick leka tillsammans. Där var vi tills dom stängde 12:30 då gick vi till donken och käka lite. Elvira somnade på vägen till donken och sov under hela tiden vi åt lunch och vaknade inte förens vi kom hem så vi fick äta lunch i lugn och ro.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag tror inte ni tycker det här är så intressant. Eller?

Sov gott ni som lyckas med det får se när jag går och lägger mig.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0