Har du sätt min uppväxt, mitt liv?

Hej pårej. Jag har väll aldrig haft tid med ett ordentligt inlägg men dagen har varigt chill. Igår fick jag ju Flat out 2 så det blev ju en del spelande.



typ halva spelet går ut att på att krocka och det tycker jag är roligt. det finns gamla rostiga bilar och nya sport bilar. alla bilar faller i bitar men man kan fortfarande köra. Ett perfekt spel för mig och så kostade det bara 89 kr. Men det spelar ju ingen roll när det är pappa som betalar (a)

Idag vaknade jag runt 10 när pappa ringer och säger. sover du shit jag glömde ringa och väcka dig. så jag kom sent till skolan sen åkte jag hem till andrea och fortsatte att spela flatout. andrea kom hem och vi bara myste. idag lagade vi pizza med massor utav mozzarella. efter maten lyckades vi koppla in datan i tven så det var roligt att det funka. Sedan var vi ute och prominerade i ungefär en och en halv timme och bara pratade mellan allt mellan himel och jord. Nu är vi ny duschade och ska lägga oss i sängen. Det här måste vara skit grötigt att läsa men orkar inte anstränga mig för att det ska se bra ut ni får ha det bäst. Pusspåre

Kommentarer
Postat av: asa

Det är så coolt att du har börjat skriva med stor bokstav och punkt...Det blir ju så mycket lättare att läsa... :)

2009-03-06 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0