du blir diskad

jag har faktiskt gjort nått vettigt idag. inte så vanligt så passa på att läsa.

1. varigt och hämtat lite av dom sista grejerna hos min gammel faster som dog för någon vecka sen.

2. varigt och köpt en ny diskmaskin då den gamla gått sönder så det rann ut vatten på golvet. vi han ju upptäcka det innan det blev någon stor vatten skada. så då har vi det gjort men golvet ska luftas i ett dygn innan vi kan sätta in den nya.

3. ringt till nya jobbet. ska dit imorgon och prata lite med han som är vd och få visa att jag kan jobba hårt så han ser vad han ska anställa. haha. jag ska alltså dit för att få en praktik plats till i sommar. och det går så bra för dom nu så visar jag bara att jag kan jobba bra så blir jag förhoppningsvis en anställning till sommaren. vilket skulle vara perfekt.



när man tar bort en diskmaskin och inte vill att det ska rinna vatten ur rören vad använder man då. det finns bara en sak som nästan funkar till allt SILVERTEJP. ett måste i ett svenskt hushåll.

nu ska vi åka och handla så vi hörs senare.

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0