Låten kommer att dröjja tills nästa vecka har mycket viktigare saker att tänka på

ja som rubriken säger. imorgon ska jag på intervju och prov jobba lite. sen på torsdag så ska jag på ett möte. på fredag kommer andrea hit och vi ska väll umgås så mycket vi kan på lovet. men någon dag ska jag ta mig tid att spela in låten men det händer väldigt mycket just nu som är otroligt mycket viktigare än en låt. jobb och andra saker runt om kring som det är stort fokus på just nu.

det var väll bara det jag ville säga just nu igentligen. eller juste.

en kompis blev misshandlad på bussen idag. för ett gammalt litet tjaffs som är så gammalt att de borde vart nedlagt för länge sen. inget han tänkt på och så nu kom dom 2 stycken. en höll i bakifrån och en slog i ansiktet. sen blev det svart för han och sen när han återfick kontrollen så hade han ont i knogen så han vet inte om han slagit tillbaka eller inte men det verkar så.

dom lyckades slå så en liten bit av köttet på örat lossna och så fick han sår i ansiktet. och en skada i armen.

ett bråk som borde vart nedlagt för längesen och en onödig misshandel. jag blir inte ens chockad när sånt här händer. visst det är hemsk och onödigt men jag blir inte chockad. är för van vid all skit.

vilken värld vi lever i.


hur som helst. ha det bäst tills jag skriver igen :)

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Andiamo

Dom har satt igång ett krig och jag är mer än gärna med!

2010-02-23 @ 23:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0