155 dagar

hejsan gott folk. var lite fullt upp igår så han inte riktigt skriva något. ändå hade jag 19 läsare så de känns helt underbart. ja över till rubriken 155 dagar. idag ahr jag och andrea varigt tillsammans i 155 dagar. vi firade våra 5 månaders dag igår. vi vaknade i väsby och delade ut reklam. när vi var klara fick vi veta att farmor och göran skulle komma. varken jag eller andrea orkade med massa folk så vi bestämde oss för att åka till solna. då var vi ju tvungna att kolla hur min nya gps ville att jag skulle åka. den åkte den vanliga vägen ända till solna station där den var hel knasig och ville att jag skulle köra runt allt men jag gjorde som den sa för att se hur fan den ville att jag skulle åka men den var ju hel knasig men annars funkar den bra och den har digital hastighets mätare och toppfarten sparas. så min bil går exakt i 50. sen när vi kom fram så bokade vi bowling i sumpan. så vi bytte om lite bara och åkte vidare. vi ahde jätte trevligt och jag är ju lite översocial så jag fick ganska bra kontakt med dom som spelade bredvid så de gjorde det mycket trevligare. slutresultatet var jag ju nöjd med. haha jag van över min älskling med 110 poäng. när spelet var slut blev jag låg. ganska bra taimat för direkt när vi kom hem så hade andrea´s mamma lagat midag åt oss det var jätte gott. vi myste ner oss i soffan och drack chai latte och kollade på beck sista vittnet. det var vel g¨årdagen det somnade inte fören 3. hatar att inte somna på kvällarna. vaknade inte fören 12 idag. klädde på oss och åt lunch sen åkte vi iväg till bromma och kollade på en ny dvd spelare men den var slut:( vi har handlat lite och nu sitter vi i soffan igen. vi ska göra egna pizzor ikväll till middag det blir mysigt. det är så himla underbart att få vara med andrea hela lovet. andrea jag älskar dig mest av allt. du är så sjukt underbar. visst sa vi för evigt?

klicka här för att läsa andrea´s blogg.

ha de bra puss påre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på er!



Btw, jag är jävligt avundsjuk på din nya gps:P.. vem annan har en gps i en moppebil?! <3

2008-12-28 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0