fy på mig.

hej allihop nu var de riktigt längesen jag uppdaterade men nu e vell första gången jag orkat ta mig tid att skriva sitter i soffan och tråkar så kan skriva lite. de e vell inte så mycket som hänt tror jag. i fredags kom andrea hit med mamma och pappa dom hämtade henne efter jobbet eftersom hon bor på vägen. dom åkte och handlade lite och då fick jag reda på att vi skulle äta tacos mumsigt fyllibubblan. sen var de vell typ gården som gällde. drog dit men de va tråkigt så efter ett tag åkte jag och andrea hem och satt i soffan med mamma och åt lite efterätt. på lördag vaknade vi väntade på linus för han skulle hjälpa oss med reklamen vi väntade i 2 timmar sen följde han inte ens med halva vägen vi skulle lika bra kunna vart klara innan han kom då va vi lite piss på han. sen åkte vi hem till andrea och myste lite åt middag sen tog jag och andrea bilen och åkte och handlade lite så andrea skulle kunna baka creme brole eller vad de heter gott som fan var det.  på söndag så gjorde vi vell ingenting fören pappa ville att jag skulle komma hem och äta middag så vi åkte till väsby bakade lite pepparkakor och så åt jag middag med mamma och pappa tror inte nått syskon var hemma. sen åkte vi tillbax till solna så andrea kunde laga mat till henne och hennes mamma sen var jag ju tvungen att provsmaka lite. *oskyldig* i går var jag i skolan fixa och trixa allt jag skulle. åkte och åt pizza med rikard på hans lunch och så fick jag äntligen mitt älskade snus. sen när klockan närmade sig 5 så började jag och bror laga mat de blev faktiskt svin gott. sen sa jag till mamma att jag tänkte rymma hem ifrån då sa hon gör de sen åkte jag till andrea<3 på kvällen kollade vi på wallander hundarna från riga. när andrea somnat fick jag ett sms från matilda där det stod jimmy vad har du gjort vad fan har du gjort på bollstanäs skola du vet att du kan bli polisanmäld för olagahot va. då blev jag förvirrad. jag har åkt förbi stannat och snackat med m. tänker inte nämna några namn. jag fick höra att jag skulle ha gått ut ur bilen gått fram till en liten kille på 9 år  och sagt går du inte här ifrån så slår jag ner dej. men de har jag inte gjort det roliga är att jag inte ens klev ur bilen. så jag och linus tyckte att de bästa vi kunde göra var att åka ner till skolan och prata med rektorn så vi åkte. gick till rektorn men han va på lunch så vi satte oss och väntade på honom. sen kom han och när jag hälsade kände han inte igen mig men sen efter ett tag kom han på vem  jag var. har nämligen gått i den skolan tidigare. vi pratade lite och han sa att pojken på 9 år blev rädd eftersom att m hade frågat oss om vi kunde slå honom eftersom han var kaxig jag och linus svarade nej båda två. men m hade ljugit ihop allt och sagt att jag och linus gjort allt. men vi hade tur en lärare hade sätt att vi inte klivigt ut ur bilen och m har redan fått en ordentlig utskällning så vi slapp polisanmälan och allt lugnade sig. 9åringens föräldrar hade sökt på mitt registreringsnummer och kommit fram till att den stod på min pappa men håkan som är rektor på bollstanäs skola hade pratat 9åringens pappa och förklarat att max gjort allt och att vi var oskyldiga så när vi avslutade mötet så hade vi kommit fram till att jag och linus var oskyldiga och at allting hade löst sig. de var väldigt skönt så man inte blir oskyldigt straffad nu när man e straffmyndig. de va vell de som hänt idag. nu sitter jag i soffan och funderar på att äta lite kebab. andrea kanske kommer hit idag. hoppas verkligen att hon gör de. saknar min älskling jag mår så bra med henne. jag älskar dig andrea visst sa vi förevigt. lämna mig aldrig<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Cimarosa

Förevigt<3

2008-12-09 @ 17:22:59
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt och vuxet av dig att kontakta skolan och rektor för att reda ut saker och ting. Du har mumsat en hel del också, blir hungrig av att läsa =)

2008-12-09 @ 21:38:11
Postat av: åsa

Otroligt coolt av dig att åka till skolan och reda upp saker och ting. Jag blir riktigt impad! Jag gillar att läsa din blogg, det blir som man får följa med på en resa..../asa

2008-12-10 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0