jag föddes i helvetet men nu är jag i himlen

hej hej. nu e de ju fan lov och det är hur underbart som helst att få spendera det med andrea. schemat är lugnt nu iaf. på måndag eller tisdag ska jag ut och köpa julklappar. men tills dess ska jag bara mysa mysa och mysa med andrea. julafton så börjar vi dagen i solna sen efter lunchen så åker vi till väsby. nyårsafton blir i väsby sen nästa år. de vill säga i januari så ska jag och andrea träffa hannah som vi inte träffat på några månader. sen ska jag träffa stor tommy som jag träffade en snabbis på ica för några veckor sen. innan det har jag inte träffat han på 2 år så han måste man ju träffa. allt för många vänner man tappar kontakten med. men i samma takt som man tappar kontakten med gamla så får man nya. själva grejjen är ju att man vill behålla alla gamla också. men samtidigt vill man bara komma bort från allt en stund och bara slappna av. jag har stängt av min mobil nu iaf och det är hur jävla skönt som helst när ingen kan nå en (ringa och smsa som hetsmongon och störa) vad finns det mer att skriva? jag mår bra bilen går bra och allt går som det ska. idag iaf så har jag och andrea lagat mat åt min familj. man kan ju inte säga familjen när man mer eller mindre har 2. efter maten böt jag nål till pumpen och sen tog vi bilen till solna. nu sitter vi här. andrea´s mamma och hennes kompis är hemma men dom åker om ungefär en kvart. så vi e ensamma hemma ikväll. vi kan alltså bara mysa hela kvällen och kolla på film. nu ska jag vell hitta på nått annat. men ni alla glada läsare får ha det så bra och kommentera mina inlägg så jag vet vad ni tycker och har att säga. ha de bäst puss påre

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag längtar hur mkt som helst efter att det blir januari så att jag kan få träffa er. ni anar inte hur mkt jag saknar er!! <3<3

2008-12-20 @ 20:22:07
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: åsa

Det låter ju helt fantastiskt... Inte många moln på den himlen :) Ta det lungt och må gott och var snäll mot dig :D

2008-12-21 @ 08:04:42
Postat av: Stefan W

Hoppas du får en bra dag :)

2008-12-21 @ 08:09:11
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0