myskväll med andrea

hej igen alla läsare. idag har jag fått nytt rekord på antalet läsare. idag har jag haft hela 21 unika läsare de gör en lite mer sugen på att skriva. nu sitter jag och andrea i soffan och myser och kollar på titanic de är mysigt de. imorgon är jag ledig från skolan och andrea också så de blir trevligt att få spendera dagen ihop. snart är det jul och dags att köpa presenter. jag önskar mig vell massa grejjer till bilen men vad man ska köpa till alla andra är ju alltid lika svårt att komma fram till. men nu måste jag faktisk mysa med andrea ni får ha de underbart alla härliga läsare. fortsätt läsa och sprid bloggen som ett virus hahahha. ha de bäst god natt puss puss

Kommentarer
Postat av: asa

Hallå Jimmy!!

Jisses vad du skriver :) Det är helt galet bra! Keep up the good work. Och grattis till svenskan, du är grymt bra! :D

2008-12-17 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0