trött och hungrig

shenare shenare. vaknade typ halv nio och var låg de va ju bara upp och hoppa andrea e ju världens snällaste hon gick till köket och fixade mjölk med frostis och dextropulver. käckade sen somnade jag om vaknade vell runt tio då var jag hög istället, tog insulin och somnade om. gick upp runt 12 tror jag då var anne här så vi började baka julgodis vi har bakat mintkyssar knäck och cola. sen tog vi bilen till centrum tog ut pengar kollade på julklappar och köpte mat. jag har äntligen kommit på vad jag ska köpa till andrea men de kan jag inte skriva här med tanke på att hon läser min blogg. men iaf efter att vi handlat så tankade vi bilen. då var alla pengar slut igen hahaha. nu håller svärmor och anne på att laga mat. de ska bli riktigt gott med tanke på hur hungrig jag är. sen ikväll händer vell inte så mycket, bara mysa kanske kolla på en film? nu e de faktiskt bara 3 dagar kvar tills julafton och jag har inte köpt en ända julklapp *panik* men nu e det dags för middag ni får ha det bra puss puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0