vet inte vad rubriken ska heta

tjenare allihopa. vad har ni för er? fredagen började i Solna vaknade bredvid min underbara flickvän massa kärlek till Andrea. jag skulle åka till skolan så jag tog bilen skickade ett sms till anden så stannade först vid trollholmen och tog en cigg med han sen åkte jag vidare hem för att äta frukost men hittade typ inget att äta så satte mig vid tven och kollade lite. brorshan skrek från köket och han hade hittat frukost så de va bara slänga i sig innan man va tvungen att bege sig till skolan. lucia tåg stod på shemat så de va vell lite halv roligt att sitta och kolla på de med dogge men tyvär hade vi våran lärare bredvid så han uppskattade inte vårat prat och skratt lika mycket som oss men men sen var det in i klassrummet för att fika. de va ju kaos i klassrummet så jag började bli lite små irriterad. ramin skulle kasta en mandarin på simon men träffade mig då blev jag arg på riktigt jag drog den tillbaks i skallen på han så han börja skrika på mig. då brast jag ut "ramin håller du inte käften och kastar en enda jävla gång till så kommer jag inte kasta mer då använder jag knytnävarna"  han blev tyst och satte sig. tur va vell de annars vet vill vi inte veta vad som skulle hänt. sen tillbaka till skolarbetet hade mitt lilla samtal med martin som jag har varje fredag. han var nöjd med mitt arbete men för att jag ska kunna få godkänt i svenska så måste jag skriva en händelse från 2 personers synvinkel. så imorgon e de att jobba röven av sig. i dag vaknade vi vid 6 för att jade ringde och hon var i skogås och hade gjort slut med jimmy. hon ringde en annan gång vid 5 på natten för då hade de också tagit slut med jimmy. varför i helvete ringer hon andrea 6 på morgonen och säger att de e slut med jimmy? vad fan ska hon göra åt de. jag blev inte alls glad på henne och nu e dom tillsammans igen. helt jävla hopplös. jimmy skickade sms till andrea och sa att han aldri älskat jade utan bara lekt med henne. andrea skickade det till jade men lik förbannat blev hon tsm med jimmy igen. fattar inte vad hon tänker med skit samma.men vaknade igen runt 11 åt lite nudlar och väntade på att albin skulle komma till väsby sen delade vi 3 ut reklam. jag och andrea tog bilen till Solna. hämtade jades hundar hos henne så vi e hundvakter. vi har ätit lite midag och myst lite men nu e vi jätte trötta så vet inte vad som händer senare ikväll.  nu sitter jag i sängen lyssnar på ett beat och e taggad på att skriva texter. ska vell börja rappa e de tänkt. bloggen har vart ett sätt att få allt ur sig.  men känner att jag behöver få ut de genom munnen också. beatet jag lyssnar på nu heter power of love så jag ahde tänkt fixa en gullig text till andrea. har väldigt mycket att skriva om. men nu ska jag lägga undan datan och mysa lite med min flickvän. ha de bra allihop. peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0