yoyoyo

tjenare alla glada ledsna arga och deppiga.  vad har ni gjort idag? jag jag har precis vart i solna centrum med älsklingen och svärmor.  vi promenerade ner dit och kollade på olika saker. medan jag och Elisabeth (andrea´s mamma) gick ut och rökte så köpte andrea en julklapp till henne. vi åt på tacobar sen bar det av hemåt. påvägen hem hörde vi hur det smälde och kollade då mot korsningen där 2 bilar krockade. ena bilen körde in till en busshållsplats och jag sprang ut och hjälpte till att knuffa in den andra bilen till busshålls platsen. dom smälde front mot front men ingen verkade bli skadad så de va vell lugnt.  vi gick in på ica och köpte lite chips och godis så vi kan tjocka oss lite ikväll. har inget planerat inför kvällen men de blir vell bara mysa och kolla tv och tjocka sig lite. läs kommentera och ha det mys puss påre

Kommentarer
Postat av: Cilla

Låter mysigt...:)

2008-12-22 @ 17:43:09
URL: http://check.devote.se
Postat av: jimmyh

ja visst e de mysigt. och hur underbart som helst att f spendera hela lovet med andrea

2008-12-22 @ 18:24:12
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0