nu sitter man här igen

nu sitter jag här igen. sömnlösa nätter är min vardag. att somna ensam i sängen är bland de jobbigaste jag vet. jag älskar andrea mer än allt annat. utan andrea mår jag inte bra. all ångest och deppression kommer tillbax. jag vet att jag e sjuk i huvet men jag ser de inte som nått problem. men de jag avrt med om är en tung ryggsäck att bära. önskar jag kunde tömma denna ryggsäck så allt kan bli bra igen. jag brukar må bra men jag får mina flachbacks. deppressionen tar över och jag vet inte vad jag ska göra. nån som vet hur de är att sitta inlåst på ett psyke och växa upp som ett nummer i systemet. har du någongång viljat ta ditt liv? tyck att jag är tönt tyck att jag e dum i huvet med de här e min vardag.jag älskar min underbara andrea med henne mår jag bra men utan henne rasar allt ihop. min mamma känns som hon inte finns för mig. pappa är ibland den bästa pappa man kan ha och ibland vill man bara flytta. jag kan inte gråta längre mina tårar har tagit slut. jag gick hos en livscoach nyligen alla minnen kom fram ochh jag satt där i rummetoch grät. tårarna ran från min kind jag tittade andrea i ögonen hon satt och grät. att se henne gråta och veta att det är på grund av mig känns så hämskt. varje gång jag ser dig gråta så hugger det i mitt hjärta och varje gång du håller om mig när jag gråter så läker du såren som känns som knivhug i mitt hjärta. psykisk smärta är mycket värre än fysisk. kroppen går att laga. men de psykiska sitter i hjärnan. andrea du ska veta att du är den bästa som finns och att du fått upp mig på fötterna igen du förstår inte hur mkt du har hjälpt mig men när jag e uten dig så rasarallt ihop. jag vill inte vara utan dig jag saknar di så sjukt mycket :'( nu e de sjut på allt de tråkiga. jag ahr iaf bestämt mig för att sälja min yamaha aerox och köpa en bugrider de är jävligt roligt. men just nu får inte ens de mig på bättre. jag älskar dig andrea. min yamaha aerox som ska bytas mot bugrider Här är då bugridern som jag ska köpa:D

Kommentarer
Postat av: Cimarosa

Älskling, jag finns här för dig. I vått och i torrt.

Jag tycker inte om att vara utan dig heller och önskar att jag kunde spendera varenda minut med dig.

Jag mår så mycket bättre när jag är vid din sida.

Hur som helst så finns jag alltid här och jag älskar dig!<3

2008-11-06 @ 21:53:18
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0