beatet valt, texten klar, bara inspelning kvar



Det är helt otroligt, jag började ju skriva lite på en ny låt idag, sen spelade jag in första versen och blev galet nöjd så jag blev väldigt taggad på att skriva mer. jag satte mig i soffan och fortsatte skriva och nu är låten helt klar. 3 verser och refrängen. det gick jävligt fort men jag tycker själv att det blev skit bra. det ända jag har kvar att göra är ju att spela in sen så är låten helt klar och kommer släppas :) får se om jag får tid att spela in imorgon. får jag det så släpps en ny låt imorgon :) hoppas jag hinner annars kommer den att släppas inom några dagar. är så jävla glad att texten är klar :) hoppas ni har det bra för jag mår underbart :)

pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0