dags att byta upp sig

nu har jag rappat i 3 månader. jag har släppt några låtar och ser en klar förbättring och en enorm glädje och lycka över det här. nu när jag vet att jag tänker fortsätta med musiken så är det dags att köpa en mixer och en ny mick. när jag fått mina pengar så ska jag köpa detta.

 

en ny mick. ser likadan ut som den jag har nu, men den jag har nu drivs via usb och är "lillebror" till denna mick. den här är lite dyrare och lite bättre.



7 meters kabel mellan mixer och mick.



detta är inte exakt den mixer jag ska köpa. ska köpa en som ser likadan ut fast det är 4 ingångar för mick. på den på bilden är det bara 2. så ända skillnaden är hur många mickar man får in.

kommer att införskaffa detta så fort jag får pengarna. eller någongång under januari. då får ni höra mina låtar i bättre kvalitet. grymt va?

här är låten jag och anden gjorde igår.



pusspåre

Kommentarer
Postat av: Freddiie

Ingen mixer jag skulle köpa jimmy.

2009-12-20 @ 00:55:50
URL: http://mmcrecord.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0