för mycket saker för en vettig rubrik



idag har jag vart med min älskade flickvän inne på jam i stan och köpt en mick kabel. efter det han vi inte göra så mycket hemma innan det var dags att åka till min farbror micke. han har en egen pizza ved ugn. så vi har ätit massor med god pizza och så hade man ju med sig datan så jag har på börjat en till låt. så jag har en klar som ska spelas in och så har jag börjat på en till. den färdiga släpps så fort jag har tid att spela in. men sen så hade mickes kompisar 3 barn som är här också som sprang runt tills dom satte sig vid tven då blev det hur lugnt som helst. först kolla dom på pelle svanslös. inte så kul men nu kollar dom på ice age 3 så nu måste man ju vara aktiv i tv tittandet :) hur som helst var det grymt goda pizzor. hoppas jag kanske hinner spela in låten imorgon :)  

pusspåre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0