Brist på rubrik

hej alla människor. ska vi ta en liten sammanfattning av dagen. Jag och Andrea gick upp lite innan 11. Vi åt frukost och gick sedan ut med reklamen. När vi kom hem så packade vi våra grejer och åkte vidare till Solna. Andrea somnade när vi kom hem och sov tills jag väckte henne vid 4 då hon skulle börja fixa sig. Tjejer och välja kläder, det är ju inte det enklaste iaf. om jag vill ha jeans på mig så tänker jag, vart har jag ett par rena jeans, Men tjejer e ju lite värre. vilken färg ska det va på byxorna, nej då passar det inte ihop med tröjan. Hur många kläder Andrea än provade så blev hon inte nöjd och hon bad mig hitta nått. men vad jag än föreslår så säger hon ju nej iaf. Det går inte att bli sur på Andrea när hon nästan gör en galen för hon är så fruktansvärt söt. Efter ett tag sa hon. Dom här kläderna funkar om jag inte tittar mig något mer i spegeln. Iaf så fixade hon klart sig och drog iväg på tjej midag. Jag sitter just nu hemma hos Andrea och har precis ätit middag med hennes mamma. Så nu ska jag väll sitta här och vara data nörd tills Andrea kommer hem nån gång mellan 12 och 2. just nu finns det inget mer att skriva men själv klart blir det mer uppdateringar under kvällen. Och du, Glöm inte att kommentera :) ha det bäst Pusspåre



Kommentarer
Postat av: My name is...

haha det är ju lite svårt at hitta kläder ibland^^

vad söta ni är! :D

kram

2009-02-21 @ 19:47:40
Postat av: My Name Is...

Haha jo ibland ka ndet ju ta lite tid med kläderna^^ vet själv:P

Vad söta ni är!!!!

kram kram

2009-02-21 @ 19:52:39
Postat av: my name is...

haha, hopsan! råkade kommentera två gånger :p

sorry:P

2009-02-21 @ 19:53:25
Postat av: Charlie

Gud så gulligt! =) Nu är jag framme i Sälen, underbart! Ha det bäst!

2009-02-21 @ 22:41:47
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: sandra

guud va söta ni är :)

2009-02-22 @ 00:07:30
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se
Postat av: pamela

haha, ja du det brukar vara ett problem med att välja kläder.

2009-02-22 @ 08:59:04
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0