Ett litet snabbt inlägg

Hej. Jag tycker att det är jätte roligt med alla nya läsare. Idag har jag inte gjort något vettigt alls, efter att jag lämnat Andrea i centrum så åkte jag hem, drack min kaffe och spelade bloons hela dagen. Jag hämtade Andrea i centrum vid halv 4 sen åkte vi hem och duschade. Vi hinner inte hämta telefonen i dag så de blir väll till att göra det i morgon. Jag har precis bytt nål. För er nya läsare som inte vet så har jag diabetes. Nu håller vi på att göra oss i ordning för att åka, jag blev klar lite innan Andrea så jag passar på att hålla er lite uppdaterade. Nej nu ska vi sätta oss i min lilla söta moppebil och åka till Väsby. Ni får ha det bra och kommentera jätte mycket. Pusspåre



Kommentarer
Postat av: charlie

åh, vill också ha en sån moppebil!!

2009-02-18 @ 17:28:07
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tänkte bara säga att jag beundrar dig som klarat dig ur all skit du gått igenom. Fortsätt kämpa, för jag vet att alla kan lyckas bra här i livet även fast man fått en dålig start. Ha det bäst!

2009-02-18 @ 18:17:06
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: jimmyh

ja en moppebil är ju inte helt fel att ha. tack för att du tycker att jag är duktig som tagit mig ur allt men vi får inte glömma hur underbar Andrea är som hjälpt mig att ta mig ur allt. ha det bra :)

2009-02-18 @ 18:43:20
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0