Ikea

hejsan alla super duper underbara människor. Jag är hemma hos Andrea och kaffebryggaren är igång kan det bli bättre? Vi vaknade vid 8 i morse gjorde oss i ordning och åkte till min skola. det var roligt att få visa henne runt i min skola. Jag Andrea och Thomas ( min assistent) gick till Ängvreten och David ( hans assistent) Ängvreten har blivigt mycket lugnare efter att han fått ny medicin. Det är konstigt för tidigare har han provocerat jätte mycket och man ville bara slå han ordentligt men han lär sig inte iaf. Efter att vi suttit och pratat med dom visade jag Andrea runt i skolan och så. När vi kom in på rummet satt dogge där, jag vet inte vad men han har något imot Andrea så när dogge pratade med mig så tittade han inte ens på mig för att jag var med Andrea. Folk får tycka vad dom vill om henne. Jag älskar henne och skiter i vad andra säger om henne så länge hon inte tar illa upp för då finns det problem som ska lösas. Men dogge går bara runt och är dryg och vågar väll inte säga till Andrea vad som är fel. Vi åkte från skolan och hem för att hämta mina mediciner och datan. Vi hämtade Andreas mobil i barkarby på Media Markt sedan åkte vi till Ikea och Kollade runt lite där. Fanns jätte många små söta bebisar överallt. Vi avslutade som vanligt Ikea rundan med att äta Mycket billig korv, Dricka massa läsk och köpa delicato bollar. Vi köpte 4 korvar var men Andrea orkade bara 3 så jag fick äta 5 stycken. Trodde att jag skulle spricka. När vi gick ut från Ikea så stod polisen och delade ut lappar då blev jag ju nyfiken som vanligt och tog en lapp. Det stod " Du klarar dig utan bilbälte! om du kör högst 7 kilometer i timmen.  lite snabb information om bilkrockar. en krock i 30 km/h = att falla från första våningen i ett hög hus, 50 km/h = 3 våningen, 70 km/h = 6 våningen och 90 km/h = 10 våningen. tänk på det nästa gång du åker bil. ANVÄND BILBÄLTE. bespara brandkåren ifrån att behöva plocka ut dig ur vindrutan. Vi åkte hem till Andrea och nu ska jag dricka mitt kaffe. Kommentera jätte mycket. Ha det bäst.  Pusspåre

Kommentarer
Postat av: pamela

hahaa, aa du det är billig mat utan för Ikea ;) alltid kul att åka ditt och sedan efter äta.

2009-02-19 @ 14:20:37
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är nog lite för bortskämd antar jag. skrev du och jag menar att det tycker jag inte att du verkar. jag är bortskämd, tycker i alla fall jag haha xD

2009-02-19 @ 15:14:02
Postat av: Liinuuus

MYs att krocka med diig jimmyh INTE men du kör alltid lungt och försiktigt ;) puss på dig

2009-02-19 @ 20:19:42
URL: http://linos.blogg.se/
Postat av: jimmyh

hörru du linus den ända gången jag kör försiktigt är när pappa frågar;)

2009-02-19 @ 20:22:28
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: madeleine

Älskar man någon som du visar att du gör med Andrea så kan det störa vissa. Konstigt att vissa blir störda, kanske för att äkta kärlek är att bli älskad för den man är... och det kan påminna vissa om vad de saknar.

2009-02-19 @ 21:24:13
Postat av: Sarah Gustafsson

Ta bort min sons namn ur din blogg.

mvh

sarah Andreas Ängvretens mamma

2009-05-11 @ 08:17:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17318/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0