fullt upp

hej alla mina läsare. nu sitter jag i sängen det börjar väll bli dags att bädda och sova. nu har pappa ringt till polisen i solna och kollat om dom hade min cykel men den fanns inte någon stans i Stockholms län. så nu ska vi bara polisanmäla. skicka in papper till försäkringsblaget och sen köra ny cykel eller innan jag vet inte. men min pappa e snäll han. jag kommer få mig en fin söt liten cykel. 



där har vi den. ni som läser min blogg regelbundet har redan sätt den. idag har det varigt mycket att göra. orkar inte gå in på detaljer men vi tar det fort. 1 skola. 2 bråk med ängvreten. 3 byggmax. 4 hem och äta. 5 vaccinera sig. 6 äta middag. 7 fixa däcken på bilen men de sket sig. usch jag är för trött för att skriva. iaf bilen går bra, jag ska få en ny cykel och jag håller på att dö av trötthet. sen måste jag ju införskaffa mig en brandsläckare till bilen så som jag kör. jag har hittat en liten söt brandsläckare som bara råkar vara i min personliga favorit kolfiber :) 


en liten brandsläckare. ska fästas någon stans i bilen. nej nu har jag inte tid med det här klockan är ju halv 1. imorgon (fredag) tänkte jag dra igång en diskution här. nu får ni tagga till. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Linus

du och kolfiber asså ;) cykeln va riktiigt fin hoppas du kommer cykla mkt om du får ny hoj ;)

2009-01-23 @ 10:33:44
URL: http://linos.blogg.se/
Postat av: Linus

du älskar kolfiber :D hehe

2009-01-23 @ 10:43:57
URL: http://linos.blogg.se/
Postat av: jimmyh

jag kommer cykla mkt när jag får ny cykel inte om. utan när. och kolfiber e de som e själva grejjen

2009-01-23 @ 12:59:37
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg cykel hoppas ni hittar den ;)

2009-02-18 @ 09:48:17
Postat av: Bina

Vart kan man köpa den cykeln? :)

2011-11-27 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0